4 Μαρ 2009

Συστάσεις

Μιάς και το blog είναι συλλογικό και ο φίλος ο Lexi Penitas μου ζήτησε να αρχίσω να γράφω:), θεωρώ υποχρέωση μου, ώς πρώτη δημοσίευση, να αυτοσυστηθώ πρίν να αρχίσω να ρίχνω χολή δεξιά και αριστερά! Οπόταν, εγώ είμαι Pak! Όποιος αναζητεί περισσότερες προσωπικές πληροφοριές, με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο θα τις βρεί. Η πολιτική μου βίδα είναι αριστερόστροφη. Απόφασισα να συμμετέχω σε αυτό το blog γιατί θεωρώ το σημερινό κατεστημένο στα ΜΜΕ  την μεγαλύτερη δικτατορία που γνώρισε ο άνθρωπος. Δυστυχώς αντιπαθώ τους δημοσιογράφους. Δεν φταίω εγώ για αυτό, μόνοι τους το προκάλεσαν. Ισως το πέρασμα μου και η επαφή μου με την ελληνική πραγματικότητα και η καθημερινή τριβή μου με τους χείριστους δημοσιογραφίσκους του είδους (Πρετεντέρης, Χατζηνικολάου, Αυτιάς και σια) να με έχει επηρεάσει ανεπανόρθωτα σε αυτό το ζήτημα. Οπόταν μην παραξενευτείτε όταν πολλές φορές θα γίνομαι ακραίος. Έχω σιχαθεί τους τύπους πιάνουν μια πέννα (στυλό αλά ελληνιστί) και γράφουν ότι τους κατέβει, ανθρωπάκια που θεωρούν ότι έχουν το δικαίωμα να έχουν άποψη επί παντός επιστητού και δεν φτάνουν όλα αυτά θεωρούν ότι έχουν και το δικαίωμα να δίνουν και να αφαιρούν τον λόγο, σαν δικαστές της άποψης. Η συμμετοχή μου σε αυτό το blog έχει ώς σκοπό να βοηθήσει στην δημιουγία αντίβαρου, στην πολυσυλλεκτική, εθελοντική, μακριά από συμφέροντα και αλάθητους κηδεμόνες και κριτές, ενημέρωση. Ελπίζω να μπορώ να βοηθήσω στο μέτρο των δυνατοτήτων μου. Μας εύχομαι καλό ταξίδι!

ΥΓ: Οι απόψεις μου αφορούν την πλειοψηφία των δημοσιογράφων και όχι όλους. Υπάρχουν οι λαμπρές εξαιρέσεις οι οποίες δυστυχώς είτε πεθαίνουν στο πεδίο της μάχης είτε συνθλίβονται στις συμπληγάδες των μεγάλων συμφερόντων. Τιμή και δόξα στον Στέλιο Κούλογλου. Θα επανέλθω...

0 αναγνώστες σχολίασαν: